خريد اپل ايدي
 

در طول سه سال گذشته، يك چيز روشن است: محيطي كه در آن خريد اپل ايدي MarkITx امروز عمل - تقويت شده توسط سياست از دفتر شهردار و همچنين حركت از جامعه راه اندازي تكنولوژي آينده - تا منجر به رشد شركت ما بوده است.


بسيار شده است در مورد جامعه فناوري شيكاگو در طول چند سال گذشته نوشته شده است. تعداد مشاغل فن آوري بيش از يك سوم تا حدود 40000 از سال 2011. يك برنامه فن آوري شهرستان را افزايش و چشم انداز شامل تعهد به زيرساخت هاي مدرن، جوامع هوشمند، و نوآوري در فن آوري - كه همه بنيادي براي رشد مي باشد.

از روزهاي اوليه ما در داخل 1871 تا سنگ فرشهاي در روز گوگل نسخه ي نمايشي به 4000 عضو در 5 قاره، MarkITx نخواهد بود كه در آن ما امروز اگر براي آب و هوا حمايتي پرورش با سياست هاي شهرستان است و كساني كه اهميت يك جامعه با تكنولوژي قوي به رسميت نمي شناسد. ما براي اولين بار به رسميت شناختن است كه نوآوري و رشد از هر نوع در خلاء اتفاق نمي افتد (ما زخم جنگ رو به آن را اثبات كند). ما اين واقعيت است كه گاهي اوقات شما بايد مخل را تحت تاثير قرار تغيير قدرداني ميكنيم.

اين كه apple آيا شما يك عضو از جامعه فناوري شيكاگو، يك مدافع براي رشد اقتصادي، و يا فقط يك Chicagoan مفتخر به در اين شهرستان زندگي مي كنند، آن را سخت به انكار اين واقعيت است كه اپل سرمايه گذاري در فن آوري يك چيز مثبت براي همه ما است.

يك دور دوم انتخابات برنامه ريزي شده براي آوريل 7 وجود دارد و من همه را تشويق به شركت در دموكراسي هاي خود را. خارج و راي! اگر سوالي داريد مربوط به راي دهندگان و يا شما مطمئن كه براي پيدا كردن محل راي گيري شما، لطفا اين پرسش و نيست.

منبع : سايت خريد اپل آيدي

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ] [ ۰۸:۳۳:۰۹ ] [ خريد اپل ايدي ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

براي خريد اپل ايدي معتبر با ايميل معتبر و ارائه پاسخ سوال امنيتي به وب سايت ما مراجعه بفرمائيد : wwww.kharideappleid.ir
نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 874
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب